Croissance rapide et intégrité : que pouvons-nous apprendre d’Imtech?
Terug naar overzicht
blog

3 redenen om Graydon te bezoeken op Credit Expo (stand 26)

Op donderdag 20 oktober 2016 zal Graydon Belgium aanwezig zijn op Credit Expo. De beurs is in Nederland al enkele jaren een toonaangevend event voor finance professionals. In België is ze pas aan haar tweede editie toe en na Gent vorig jaar doet ze nu de Brabanthal in Leuven aan.

  • Beoordeelt u klanten of prospecten op hun kredietwaardigheid voor u zakendoet met hen?
  • Wilt u risico’s vermijden en zeker zijn dat u ook betaald wordt voor uw producten en diensten?
  • Streeft u naar een maximale omzet in combinatie met een maximaal rendement?
  • Wilt u weten hoe de toevloed aan data het proces van klantacceptatie beïnvloedt?
  • Bent u op zoek naar de nieuwste ontwikkelingen in uw vakgebied?

Als u op één van deze vragen ‘ja’ antwoordt, dan mag een bezoek aan Credit Expo niet in uw agenda ontbreken. Op de beurs vindt u de belangrijkste leveranciers bij elkaar die u kunnen helpen om uw creditmanagement te optimaliseren, betalingsrisico’s te minimaliseren, groeikansen te detecteren, enz. Het is dé plaats en hét moment van het jaar om te ontdekken wat de nieuwste ontwikkelingen zijn in de markt.

Hier kunt u gratis registreren:

Registreren

Graydon zal uiteraard niet ontbreken op deze beurs en wij nodigen u nu alvast uit voor een bezoekje aan stand 26. Waarom?

1. De nieuwste ontwikkelingen

Omdat Graydon volop investeert in de nieuwste technieken om data om te zetten naar inzichten. Kant-en-klare inzichten die u helpen om betrouwbare beslissingen te nemen. Op die manier blijft u de concurrentie een stap voor en realiseert u sneller en efficiënter uw strategische doelstellingen. De recente lancering van het platform Graydon Insights en het Graydon Decision Model is daar een voorbeeld van. Maar, het Graydon Decision Model dat uw proces rond klantacceptatie versnelt, vereenvoudigt, uniformiseert en automatiseert, is slechts een begin. Kom dus zeker even langs op stand 26 en informeer naar de ontwikkelingen die in 2017 nog op de planning staan.

2. Innovatieve oplossingen

Omdat u op de stand meteen de kans krijgt om het Graydon Decision Model uit te testen. Het beslismodel vertaalt uw acceptatiebeleid via vooraf gedefinieerde parameters naar business rules. De visuele weergave van het model maakt elke beslissing voor iedereen makkelijk te begrijpen en te analyseren. Het geautomatiseerde beslissingsproces zorgt bovendien snel en efficiënt voor een objectieve en uniforme beoordeling van al uw klanten en prospecten. Kortom, het Graydon Decision Model haalt de beperkingen bij traditionele klantacceptatie onderuit.

3. Gezelligheid

Omdat u gewoon welkom bent. De boog hoeft niet altijd gespannen te staan en dat willen we op onze stand graag uitdragen. Kom vrijblijvend langs en drink een glas met ons. Wij zijn ook benieuwd naar uw verhalen en ervaringen in de sector.

Beslismodellen en klantacceptatie

Krijgt u er niet genoeg van, dan bent u ook welkom tijdens de presentatieBeslismodellen zorgen voor modernisering klantacceptatie’.

Patrick Cleemput , creditmanager bij Randstad en onze adviseur Eric De Clercq vertellen u dan hoe moderne belismodellen een nieuw tijdperk inluiden bij klantacceptatie. Klantacceptatie waarbij specialisten jaarrekeningen en bedrijfsgegevens analyseren, is stilaan voorbij: traag, omslachtig en niet nauwkeurig genoeg. Bedrijven willen op basis van bedrijfseigen gegevens gecombineerd met objectieve data meteen een beslissing kunnen nemen. Daarbij willen ze ook rekening houden met de toekomst en voorspellen op welke klanten en sectoren ze hun pijlen moeten richten. Beslismodellen zijn het aangewezen instrument om aan die verwachtingen te voldoen en zullen straks ontegensprekelijk deel uitmaken van modern creditmanagement.

De voorstelling gaat door om 15:30u in zaal Neptunus en duurt ongeveer 45 minuten.

Wilt u nu al weten wat een beslismodel voor uw proces rond klantacceptatie kan betekenen, download dan het e-paper.

Beslismodellen luiden nieuw tijdperk in bij klantacceptatie

Ik kijk er alvast naar uit om u op 20 oktober te ontmoeten!

Gelijkaardige publicaties