graydon-leveranciersanalyse

Graydon Leveranciersanalyse

Creëer een leveranciersportefeuille waar u op kunt vertrouwen.

Als u weet hoe uw leveranciers presteren ten opzichte van elkaar en ten opzichte van andere leveranciers, dan kunt u uw leveranciersmanagement strategisch aanpakken. Kijk niet alleen naar de algemene bedrijfskenmerken en standaard processen, maar ook naar de financiële kenmerken van al uw leveranciers. De Graydon Leveranciersanalyse kan u deze inzichten geven.

Uw portefeuille ten opzichte van de markt

Een eerste belangrijke stap naar een optimaal leveranciersmanagement, is inzicht krijgen in uw leveranciersportefeuille. Hoe presteren uw leveranciers ten opzichte van de markt?

Met de Graydon Leveranciersanalyse krijgt u onder andere inzicht in de risicoverdeling binnen uw leveranciersportefeuille, afgezet tegen de risicoverdeling in de rest van de markt. Aan de hand van een aantal kritische factoren bepaalt u of uw leveranciers goed of slecht presteren. Daarnaast geeft de analyse ook inzicht in het toekomstige groeipotentieel. Dit betekent dat u ook de mogelijkheden voor de toekomst kunt ontdekken.

Meer weten? Vul het formulier in, dan neemt één van onze specialisten meteen contact met u op.

Vul uw gegevens in

[VIDEO] Graydon Leveranciersanalyse

Uw leveranciers ten opzichte van elkaar

Naast een volledig beeld van uw leveranciersportefeuille loont het ook de moeite om uw leveranciers met elkaar te vergelijken. De Graydon Leveranciersanalyse plot al uw leveranciers in verschillende overzichten. Door hen op verschillende kenmerken te rangschikken, ziet u welke leveranciers strategisch belangrijk zijn voor uw bedrijf, en van welke leveranciers u wellicht beter afscheid neemt.

Strategisch leveranciersmanagement

De Graydon Leveranciersanalyse geeft naast inzicht in uw huidige leveranciers en de prestaties van deze leveranciers, ook inzichten in strategisch leveranciersmanagement voor de lange termijn. Zo weet u met welke leveranciers u strategische partnerships kunt sluiten voor de toekomst.