Whitepaper Graydon - In 5 stappen succes met customer scoring

In 5 stappen succes met customer scoring

Segmenteer uw debiteuren op kansen en risico's.

Elke klant is anders en heeft eigenlijk een andere aanpak nodig. Of het nu gaat om het aanmaningstraject, de opmaak van leveringsvoorwaarden of betalingscondities. Een benadering op maat van de klant is altijd het meest efficiënt. Maar hoe organiseert u dit als uw middelen beperkt zijn? Heel simpel, begin vandaag nog met customer scoring.

Download whitepaper

Segmenteer uw klantenportefeuille

Met customer scoring segmenteert u uw klantenportefeuille op basis van kenmerken die voor u belangrijk zijn. Aan elke groep koppelt u aangepaste voorwaarden en actiepaden. Deze methode maakt het u mogelijk om prioriteiten te stellen. Elke klant krijgt een aparte benadering, wat uiteindelijk zorgt voor een betere DSO en meer winst.

Dit leest u onder andere in deze whitepaper:

  • Wat houdt customer scoring juist in?
  • 4 redenen om vandaag nog te starten met customer scoring
  • 5 stappen om direct aan de slag te gaan met customer scoring
Andere Whitepapers