Wie schrijft de ideale aanmaning in b2b?

Wie schrijft de ideale aanmaning in b2b?

Alle tips om een sterke aanmaning te schrijven voor u gebundeld.

Heeft u uw aanmaning(en) al eens een keer bekeken? Zijn het nog steeds de standaardbrieven die u al jaren verstuurt? Leveren ze voldoende resultaat – lees: betalingen – op? Dankzij dit handig overzicht met de belangrijkste aandachtspunten is het moment misschien gekomen om uw rappelbrieven eens grondig onder de loep te nemen en bij te sturen waar nodig.

U vond op de blog al vaak tips terug om een sterke aanmaning te schrijven. Een krachtige aanmaning die uw debiteuren aanzet tot actie en ervoor zorgt dat u ook uw geld op uw rekening krijgt. In plaats van alle blogs met tips weer op te zoeken, hebben wij voor u alle zaken waar u best rekening mee houdt  en waar u op moet letten, gebundeld in een infographic. Zo vindt u in één keer alles terug in een handig overzicht. Aan u om uw aanmaningen even te toetsen aan de wetenswaardigheden en eventueel bij te sturen.

Download infographic

In de ideale aanmaning vindt u:

  • een praktische template met aandachtspunten
  • een overzicht van enkele formuleringen die vaak voorkomen in standaard aanmaningen, maar die u best vermijdt
  • een opsomming van de meest flagrante fouten
Andere Infographics